diamont
„Dimant no limit” atbrauca no Vācijas līstītēs un plāksnītēs 1995. gadā. Veselu ziemu tika līmēts un stellēts. Iegūtas pirmās iemaņas apvilkšanai ar plēvi, lieki pieminēt, ka nevienam pat nebija, kam pavaicāt padomu, jo tas bija absolūts jaunums. Tika provēts gan ar lodāmuru, gan ar gludekli, gan ar matu fēnu. Rezultāts- lielisks! Sākotnēji tika aprīkots ar kvēlsveces motoru OS-46. Motoriņš strādāja lieliski, lidojums stabils. Pieredzējuša pilota vadībā tika apgūtas pirmās pilotēšanas iemaņas, lieki piebilst, ka simulatoru un „skolotājs-skolnieks” savienojumu nebija un aparatūra tika pārlikta no viena pilota kakla uz otra. Vēlāk modelis tika aprīkots ar elektromotoru un lidot kļuva vēl patīkamāk. Pagaidām modelis atpūšas un gaida, kad atkal varēs pacelties gaisā. Lielisks modelis, lai apgūtu pirmās pilotēšanas iemaņas.

Giles

Pagāja laiks un flotei pievienojās GILES 202 1.8m. Tika ilgi un rūpīgi meklēts modelis- kāds bija prieks, kad tika atvērts sūtījums, pirmais pirkums aizrobežu internetveikalā (pirms 10 gadiem)! Aprīkots ar MVVS 26ccm benzīna motoru, jaudīgām stūresmašīnām (7 kg/cm), bet neradās gaidītais lidošanas prieks. Stāv uz bēniņiem un skumst, bet neko jau nevar palīdzēt.

YAK

Pagāja laiks un tika iegādāts ЯК 54 1.78m. Visas komplektējošās daļas no GILESa pārceļoja uz jauno ЯКu. Pirmais lidojums jau sagādāja lielu prieku un sagādā vēl joprojām.

Slick
Lidojums paliek jau drošāks, un klāt ir jaunais audzēknis SLIK 540 2.2m. Tiek aprīkots ar GP61ccm benzīna motoru, jaudīgām un drošām stūresmašinām, kārtīgu elektrību un klāt ir pirmais lidojums. Kājas trīc, satraukums liels un prieks pēc nosēšanās neaprakstāms, varbūt no malas tā nemaz neizskatās, bet prieks ir liels. Lidojums viegls, cēls un jaudas pietiek .
Ir nepieciešama ziemas lidmašīna un klāt ir nākamais SBASH 300 1.4m.